my 07 WR450 :)))

after hours and hours of hard work this is what she looks like

side number plates and front number plate are YZ graphics cut to fit, was kinda a pain. The exhaust is from a 06 YZ cut to 08 muffler size specs. intake box mod, gray wire cut, YZ throttle, smog removed, taillight removed, reservoir removed, suspension revalved, jetted perfectly, wheelies in 3rd with ease, best dirtbike ever owned :lol:

DSC06506.jpg

DSC06500.jpg

DSC06508.jpg

Damn, thats looks sooo sweet... Maybe one day my 450 will look like this. Those rims/hubs are off the hook!~ :lol:

mint. what else can i say.

Bike is sweet!. I will post mine today.

Looks nice nick, but after all that work, you put the green sticker on the wrong fork tube! I hope the rangers let it slide :lol:

Looks nice nick, but after all that work, you put the green sticker on the wrong fork tube! I hope the rangers let it slide :worthy:

i didnt do it it wasnt me!!!! lol

Black rims look awesome on the alloy framed WR's thats you I got some :worthy:

Bike_2-1.jpg

Sweet ride for sure! Now go get it dirty!! :worthy:

She's looking good !

You've got to get rid of that stock plastic skid plate though. Doesn't fit the picture :worthy:

Hey Aussie, where did you get that skidplate? I like that one.

that WR looks like a ton of fun!

have you replaced the cam?

bike sold $6,000 :worthy: she had to go :eek:

Well Done Man, both those bikes are awesome:worthy: busy with mine... here are the before photos..

Image406-1.jpg

Image416.jpg

Image389.jpg

You can see what im planning, ill post the "after" photos this weekend.

what is the status of your oem wheels?

She gonna look like this?

DSC00011.jpg

:worthy:

suzukipoo/mxduro

ok im a copy cat,:eek: saw your bike and felt that was the coolest graphics kit ive seen!, next is a pipe and in march shes gonna get black excel rims! with hubs! i cant stop myself from spending $$$$ on my baby! shes in a million pieces now, lubing up swing arm, axles steering etc.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now