New Mod that all BRP's need


22 replies to this topic
  • Denn10

Posted January 30, 2008 - 09:32 PM

#1

PEEP the basket for hauling the mail while tearing through the outdoors EAT YOUR HEARTS OUT YES thats my bad azz monster!!!

Posted Image

  • ToXicD

Posted January 30, 2008 - 10:53 PM

#2

lol uh i am speechless???

  • captb

Posted January 31, 2008 - 05:15 AM

#3

You should market it, the harley riders love farkels, offer a chrome version that weighs at least 30 pounds... you'll be rich.

  • Kenaroo

Posted January 31, 2008 - 08:12 AM

#4

you been hanging out with these guys too much



  • knuklehead

Posted January 31, 2008 - 08:16 AM

#5

The thing's you think of when start SMOKING again

  • philipstjohn

Posted January 31, 2008 - 09:47 AM

#6

you been hanging out with these guys too much


Dude, I mean DUDE, what the heck was that video all about!? :busted: :worthy:

  • martinfan30

Posted January 31, 2008 - 10:52 AM

#7

you been hanging out with these guys too much


*** was that??

  • sploogemonkey

Posted January 31, 2008 - 11:36 AM

#8

Posted Image

  • martinfan30

Posted January 31, 2008 - 11:40 AM

#9

Posted Image




OMG!!! I JUST FELL OUT OF MY CHAIR!!!! LMAO!!!

:busted: :worthy: :ride: :blah: :blah: :cry: :eek: :D :D :busted: :cheers: :crazy: :crazy: :smirk: :ride: :eek: :eek:

  • jetfuel

Posted January 31, 2008 - 11:46 AM

#10

:busted: :ride: :worthy: :blah: :blah: :cry: .. nice one splooge...

Visit the ThumperTalk Store for the lowest prices on motorcycle / ATV parts and accessories - Guaranteed
  • sploogemonkey

Posted January 31, 2008 - 11:50 AM

#11

Gotta love Christopher Walken!



I gotta have more cowbell!

  • Kenaroo

Posted January 31, 2008 - 02:41 PM

#12

Dude, I mean DUDE, what the heck was that video all about!? :busted: :worthy:



I have no Idea... found it when i was looking up MX training videos last week on youtube.

freaks.. but the purple/pink bike reminded me of that video.

sorry... I should have put a warning lable on that one....:ride:

  • XR680RR

Posted January 31, 2008 - 03:12 PM

#13

PEEP the basket for hauling the mail while tearing through the outdoors EAT YOUR HEARTS OUT YES thats my bad azz monster!!!

Posted Image


California and need to sell bike fast! Paint it pink and advertize in Palm Springs, west hollywood, frisco. I see the point of this, should work. Using the phrase "AZZ Monster" will get even a faster sell.

  • Denn10

Posted January 31, 2008 - 03:19 PM

#14

LOL im sorry i started a fart around post now noone will post up serious mods, i dont have any to my L as its still stock

  • jetfuel

Posted January 31, 2008 - 03:30 PM

#15

LOL im sorry i started a fart around post now noone will post up serious mods, i dont have any to my L as its still stock


REALLY got a picture of it...:busted: :worthy:

  • Frank ZX

Posted January 31, 2008 - 04:30 PM

#16

Your sick!LOL

  • Bibleman

Posted January 31, 2008 - 05:55 PM

#17

What. I've had one of those for years:excuseme:

  • tgstoken

Posted January 31, 2008 - 05:59 PM

#18

Nice photoshop skills:bonk:

  • Red4x4neck

Posted January 31, 2008 - 07:45 PM

#19

you been hanging out with these guys too much


I feel dirty...:busted: :worthy:

  • Motosprtman

Posted February 01, 2008 - 11:27 AM

#20

it's a bit nutty isnt it?





Related Content

 
x

Join Our Community!

Even if you don't want to post, registered members get access to tools that make finding & following the good stuff easier.

If you enjoyed reading about "" here in the ThumperTalk archive, you'll LOVE our community. Come join ThumperTalk today!

The views and opinions expressed on this page are strictly those of the author, and have not been reviewed or approved by ThumperTalk.